حجاب قزوین سخت ترین بازی خود را مقابل ایثار تهران پیش رو دارد
نوشته شده توسط : xmovies

'آمنه محمودی' روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در هیچ كدام از بازی ها حتی مقابل سرسخت ترین رقیبان خود نیز به مساوی فكر نمی كنیم.

سرمربی تیم فوتسال حجاب قزوین، تیم ایثار تهران را مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر خواند و اظهارداشت: این تیم با برخورداری از 8،7 بازیكن ملی پوش، حریف قدرتمند و خطرناكی برای تمامی تیم ها به شمار می رود.

وی با اشاره به اینكه با پیروزی روحیه بخش مقابل ملی حفاری در اهواز با انگیزه بالایی به مصاف تیم ایثار خواهیم رفت، اظهارداشت: مطمئنم شاگردانم برای كسب پیروزی برابر این تیم قدرتمند تهران از جان و دل مایه می گذارند.

سرمربی تیم فوتسال حجاب قزوین همچنین گفت: به جز 'راضیه مرادی' كه در دیدار مقابل ملی حفاری اهواز مصدوم شد و هنوز آسیب دیدگی اش برطرف نشده است، سایر نفرات خود را برای دیدار با ایثار تهران در اختیار خواهیم داشت.

محمودی كه تیمش با یك بازی كمتر در مكان سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال بانوان جا گرفته است، در پایان یادآور شد: برای باقی ماندن در كورس رقابت میان تیم های بالانشین باید همه بازیها حكم فینال را برایمان داشته باشند.

دیدار تیم های حجاب و ایثار تهران كه فردا (پنج شنبه) در قزوین برگزار می شود، یكی از حساس ترین مسابقات نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال بانوان كشور به حساب می آید.

7392/ 614/ 1644





:: برچسب‌ها: هندوستان , تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: